Lexus NX jest najmniejszym crossoverem w ofercie marki japońskiego koncernu. Mimo to z impetem wszedł na rynek doskonale wbijając się w oczekiwania, a także gusta klientów. Jego sprzedaż można porównać do sprzedaży cieplutkich bułeczek, przy czym podbija co raz większą część rynku.

Tylko w miesiącu marcu modele NX 200t i NX 300h sprzedały się w ilości 3600 egzemplarzy. Ogólne stan na miesiąc czerwiec to sprzedaż na poziomie 29 671 egzemplarzy. Przy czym sprzedaż w maju w porównaniu do kwietnia wzrosła o 23%! Dla porównania w tym samym czasie (marzec) BMW udało się znaleźć tylko 1541 nowych właścicieli dla SUV-a X3, jednak całościowo BMW w sprzedaży jest na pierwszym miejscu z ogólną liczbą 31003 sprzedanych egzemplarzy.

Dane mogą cieszyć władze firmy z Japonii. Mały SUV nie tylko zdobył sympatię klientów, ale także znalazł swoje miejsce na zapchanym rynku motoryzacyjnym. Tak duży sukces wróży modelowi długą i świetlaną przyszłość, czy tak będzie – zobaczymy.

ARTYKUŁY POWIĄZANE

BRAK KOMENTARZY

Zostaw komentarz